S učenicima prvih i drugih razreda srednjih škola kroz interaktivna predavanja obrađivali smo slijedeće teme i područja: uloga i značaj medijske pismenosti, analiza medijske pismenosti kod srednjoškolaca, analiza reklamnih sadržaja, prikriveno reklamiranje, medijska kultura, etika u medijima i zastupljenost mladih u medijima.
Opći cilj projekta bio je osnažiti djecu i mlade, ali i njihove roditelje i stručni kadar škola da uistinu postanu relevantni čimbenici u medijskom prostoru kojim će se lakše kretati zahvaljujući usvojenim spoznajama, te ih potaknuti na kritičko promišljanje o sadržajima koje svakodnevno konzumiraju putem medija. Te smo rezultate i postigli.
Korisnici su bili učenici ogulinske Gimnazije Bernardina Frankopana. Sa zanimanjem su pratili izlaganja profesora s Verna Zdravka Kedže i Ivana Tante, te sudjelovali u radionicama i probama javnih nastupa.
Projekt smo prijavili na natječaj HEP-a i za njegovo provođenje dobili 5000 kuna.